Härligt söndag

Eftersom alla andra uppdaterar sin bloggar en gång i timmen tänkte jag att det skulle vara bra om jag ens lyckades med en gång varje dag. Vilket aldrig kommer att hända, men ett steg närmare iallafall!
Dagen har gått ut på att ta en promenad till byn med pappa och brorsan, sjukt nice väder! Mat, dusch och en sväng via Bygdegårdsloppise, var jag int hittade de jag sökte. For också en sväng till villan och tog hem sånt vi glömt förr.
Sen klockan 3 har jag sedan läst 50 sidor samhällslära, väldigt allmänbildande, tack och lov! Nu har jag inte mer planer för ikväll utom att äta varma smörgåsar och kolla genom SL-powerpointen. 
 
Ryggen är fortfarande inte i skick, därmed ingen hockey heller..
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback