0 poängshelg

Otroligt fint att ni kollar in hit även om bloggen är död!
Helgen har varit helt nice. I fredags kom Alex hit å va hela kvällen här och chillade, lördan blev det hemmamatch mot ROK, tempot var högt och matchen bra förutom slutresultatet. Efter matchen for jag och kollade Magic Mike med Anni och Lena. För att sen åka till Dalle med Lina, Pajo och Alex för att kolla två filmer till. Kom hem passligt sent för att genast hoppa till sängs för att ladda för morgondagen. 
8:30 i morse styrde vår spurgubuss iväg till Kokkola och match mot Hermes. Sekasin spel i två perioder och bra press i 15 min räckte inte till en vist, och Hermes vann med 4-3. Så det blev en 0 poängs helg tyvärr.
Men nu laddar vi om och och tar en liten paus för om tre veckor är det dags för match igen och då är det Kraft som står för motståndet hemma i Vasa. Men mer om det sen! 
Imorgon blir det ingen skola för min del, detta pga jag ska på magnetrögnten till sjukhuset mitt i dan! Blir sen hem en sväng och göra någå åt dagsverket före jag åker till stan igen på träning. 
Ajaa, fullt upp. Resten av veckan likaså.
 
Tumblr_mb50lrssjq1qd3478o1_500_large
386_largeTumblr_m79swubu1g1rb045wo1_500_large




» sarah

HAHA ALLTSÅ DENDÄR GIFEN. :D

Svar: den e bara fö nice!! :D
Jenny

2012-10-22 // 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback