Vinter

Vintern kommer nog riktigt snart. -7 grader i morse, var dock väldigt skönt att få frisk luft! Var ju hemma igår med stegring och huvudvärk. Tog en sväng till stan på kvällen, fortfarande med stegring, eftersom jag var tvungen att åka på bilskola. Skulle inte fått timmarna förren januari annars!
Blev då även ett spontaninköp av en halsduk. Nice nice!

När jag kommer hem ska jag ta en sväng via posten och hoppas på att min telefon har kommit. Beställde en ny i onsdag, behövs verkligen! Telefonen jag har nu laddar ur på några timmar ju!
 
Imorgon blir det tidig väckning för att dra till Raahe samt Rovaniemi med laget. Får inte spela, men när jag hann avanmäla mig från KK blev det att åka med laget istället, bättre än ingenting! Hinner jag få telefonen blir det säkert uppdatering på instagram, följ mig! --> JennyVeronica!

Flickon miin!




» Sofia

hahaha, förlååt då ;D men ja har en sorts "fitness period" ;)

2012-11-09 // 16:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback