Positiv dag idag.

Hemma från en 1:45 timmes träning i Botniahallen nu.
Körde gym, lenkki och inlinesåkning. Riktigt chill.
Hahah 4:e gången denna vecka som man har en riktig träning. ME LIKE!
.

Jenny- Hockeytjejen nummer 1. Jag hoppas du kommer bli hockey-stjärna ut av dess like,för du brinner verkligen för hockeyn .Jag har aldrig sett nån som trivs så bra på rinken som du och du är verkligen en begåvad tjej för att bara vara 16 år! Du är en av de jag beundrar mest för du har alltid ett leénde på läpparna fast du har det jobbit med din sjukdom,jag har aldrig träffat nån som varit så postiv. Så lycka till med hockeyn eller om du väljer att satsa på nånting annat.Hoppas vi ses någon gång i framtiden ! ♥ :))
.
Tack Angelica :) ♥




Varsågod :)

2011-05-26 // 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback