just chillin'

Sitter bara å chillar hemma nu. Mamma håller på att fixa mat och ska väl
snart äta, antar jag.
-
Känner att jag måste far på träning ikväll men hittar ingen ork för det.
Annars kommer ni nog inte att se mej på stranden i sommar. Mår fakiskt dåligt av
min kropp..
Vet inte vad ja ska göra resten av kvällen dock om ja far å tränar någå, kanske man
sku ta en sånde random runda ti socken?  Nån som joinar, (mp)!?




inte nöjd med min kropp?

vad har du att klaga på senast vi sågs var du helt vacker. tycker alla börjar bli så utseende fixerade det är sjukt hur människan beter sej.. va glad nu

ta en stor skål med glass och tänk på att de e bara en vecka kvar tills sommarlov. vi ses på stranden! kram

2011-05-25 // 17:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback