den hårda sanningen.

2 APRIL 2011
är ett datum jag sent kommer att glömma.
Det är datumet då allt förändrades.
Inget kommer att bli som förut efter det.
.
Det är inget jag kommer att komma
ihåg med glädje, snarare tvärtom.
.
Det gick bra i början, men bara för att
man säger en sak som man tycker
vänder sig världen mot en
och få en massa skit för det.
.
Varför är världen skapad så?
Eller är det bara så det ska vara?
Vet inte vad jag ska tro på det.
.
Men jag vet att det finns väldigt få
människor det går att lita på.
Och jag har lyckan att få
ha få såna personer runt mig.
ph: we♥it




» felle

du e int enda som kmr ihåg 2 april som nåt dåligt ska jag säga dej. ALLT ändrades å verkligen int ti de bättre......

2011-05-18 // 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback