intresseklubben antecknar!

Haft 0 tid och 0 motivation att skriva något nu på ett par dar (tror jag) men ska nu  komma med ett snabbt inlägg här.
Skolan idag var väääldigt lång. Har dessutom tänkt att det har varit torsdag hela dan..
Sen var det också hockeysäsongsavslutning igår, och som vanligt så var det en massa prat och allmänt tråkigt men de hör ju som endå till att man skall dit. Så to mopon och körde dit då!

Imoron då sen så blir de först ett nationellt prov för 9:orna i åtminstone 90 minuter... å däremellan måste man vara helt tyst, får inte gå ut , inte lyssna på musik osv..  Hujeda mig!
Efter de då mat och sen tar jag bussen till Malax för att sen fara ti sjukhuset med mamma. Ska och träffa en ny läkare då jag ska byta till vuxensidan. *intresseklubben anteckanar*
hmmm... ;) HAHAHH




» h4nn4

hahahhahahahahhaaaa (bilden)

2011-04-13 // 18:59:37
» kicka

ahahah vuxensidan

2011-04-13 // 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback