Resumé

 
Hej! 
 
Har många gånger varit in på bloggen men har inte fått något skrivit. Men tänkte nu ta en snabbresumé om vad jag varit med om sen jag skrev sist.
 
Vinterbalen
Det vi har övat på i typ två månader. Vari inte speciellt taggad före men när man tog på sig klänningen så blev det nog mycket bättre. Visade upp totalt 4 danser för övriga elever, inbjudna och några föräldrar. Blev nog en riktigt rolig kväll. 
 
 
Berzeliusdagarna
Sista torsdagen i januari tog jag min resväska och satte mig på tåget till Dickursby och senare till Helsingfors-Vanda. Träffade tre supersköna människor Johannes, Tove och Basid från Jakobstad och Kotka. Hoppade sen på flygplanet och iväg till Stockholm. Kom till hotellet och träffade den supersköna skåningen Emma som jag delade rum med.
Fredagen började med föreläsningar och slutade med nobelmiddag på Piperska Muren med ett härligt gäng på 12 pers! Lördagen var inte den roligaste efter att ha sovi 4 timmar kan jag säga, men folket gjorde en på bra humör iallafall! 
Kom till Helsingfors mot lördagskvällen och sov en natt på hotell eftersom jag inte slapp hem förän på söndagen. Superkul helg! Rekomenderar alla som får chansen att delta/söka till Berzeliusdagarna att ta chansen, du kommer inte att ångra dig! 
 
Sen har jag också börjat träna igen! Fatta vilken känsla efter att ha vari borta i över 4 månader pga ryggproblem! Tekniken sitter nog ännu, men måste jobba lite med konditionen så ska jag nog vara i matchform riktigt snart. 
 
 
Penkkis var ju i torsdas också. Var riktigt bra program dom hade. Och nu är vi ju också störst i skolan! Nästan så man längtar tills man själv står där!  
 
I fredas for jag med Madde och Josefine på fest till Tölby lokalen där Korsholms gymnasium hade klassfest. Riktigt bra kväll blev de! Träffade både bekanta och obekanta där. 
 
Och idag då blev de att kolla damernas match mot Kraft med Esther och Okki. Blev vinst med 5-1. Och nu är vi också serieledare med fyra matcher kvar. Håller vi oss över sträcket blir det också slutspel. Riktigt nöjd e man, får bara hoppas att jag får spela snart nu då! 
 
Imorgon börjar chillveckan aka Projektveckan i skolan. En hel vecka med planering inför Spanienresan i april. Can't wait! 
 
Sist och slutligen måste jag även påpeka att the B-day e här om 19 dagar. Vart har dessa 18 år tagit vägen egentligen?! Börjar bli gammal ju! 

Oj dedär blev långt nu. Men hoppas du uppsattade det!
Följ mig på instagram där jag uppdaterar oftare! --> JennyMelins 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback