Sen kväll, sen morgon.

Trodde det skulle bli en skön myskväll hemma efter att jag kom från Lenas där flickorna var, men icke sa nicke. Klockan tio hoppade jag på med Alex, Pisa, Mopo och Dalle och spenderade kvällen med dom. Kom hem allt för sent, men jag klagar icke!
Vaknade 11 tiden bara för att inse att jag måste läsa på finska, engelska och filosofi idag. Whoppadoo! For också via apoteket före de stängde, 49,45€ för medicinen som räcker 100-ish dagar.. ganska billigt om man jämför med de dyrare medicinerna men ändå! Kommer ju att gå åt tusentals euro före man dör ju!
Mot kvällen kommer jag att gå till grannen och vara barnvakt. Dessutom måste jag packa till morgondagens match kom jag just på! OJDÅ!!

(oredigerad bild från en A-jun match)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback