Operation och chillas

En stund sen sist igen. Men att jag hittar bara int någå att skriv hit. 
Idag så hade jag två moddelektioner och sen tog jag taxi till sjukhuset eftersom jag skulle till otropedkirurgen för att se om min rygg behöver opereras. Och det behöver den, eftersom det är ett ganska stort diskbråck! Problemet är bara att mamma är så envis så det blev inte nu genast, men om den inte blir bättre på en månad nu åker vi tillbaka dit och beställer operationstid. Bra så. 
Åkte sen och åt med mamma för att sen bli lämnad ensam. Fördrev tiden med att gå till Carlings för att finna en ny tröjja (som antagligen kommer att bli en stor favorit), gå genom en massa andra butiker utan att hitta något intressant. For sen ett varv till Alex och spelade änäri (haha, e nog inte så bra på det heller..) för att sen åka hem med mamma när hon slutade.
 
Tumblr_mccneq7cd21rdgdbyo1_500_large





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback