50 frågor ! :D

1. Tre namn jag lyssnar till:
Jenny, Jenni, hödu

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

ofta positiv även om det är motgångar

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

borde bli lite smalare för att trivas helt.

4. Detta är jag rädd för:

spindlar!

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

träning, kompisar, godis (A)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

dricka äckliga drycker, alltid tala sanning, hmm ..

7. Detta tycker jag om att göra:

träna, vara med kompisar, leva livet

8. Detta vill jag göra just nu:

dansa/festa

9. Bästa känslan:

lycka!

10. Värsta känslan:

Dåligt samvete

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:

snäll, omtänksam, lite bortskämd och snygg ;)

12. Är jag kär just nu:

nej

13. Jag vill gifta mig:

Ja, bara jag hittar den rätte.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

resa runt i världen, skaffa familj och få en bra karriär (A)

15. Min käraste ägodel:

telefonen , eheh e

16. Något jag vill ha i present:

pengar ;)

17. Detta har jag på mig just nu:

tunika och leggings

18. Favoritkläder:

bekväma!

19. Favoritdjur:

inget speciellt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

det mesta förutom hård rock/metal och klassiskt

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:

Sweat - Snoop Dog, Beter of dead - The Sounds , Down on me - Jeremih ft 50 cent


22. Skola – roligaste/tråkigaste ämne:

roligaste: tillvals jomppa och SL

tråkigaste: finska

23. Stjärntecken:

Fiskarna

24. En bok jag gillar:

typ "ett nytt liv på köpet"

25. En film jag gillar:

svårt.. vet inte

26. TV-program jag gillar:

2 ½ men

27. Favoritdoft:

nyhuggen skog ♥♥♥

28. Detta äter jag gärna:

restaurangmat

29. Dricker helst:

fanta elr mjölk

30. Favoritgodis:

choko!

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

thailand eller miami!

32. Färgen på mina ögon:

Brungrå , tror ja

33. Min längd:

ca. 167 cm

34. Jag tror på:

de ja ser potentsial i!

35. Jag spelar:

HOCKEY ♥

36. Person jag beundrar:

vet inte ..

37. Så här bor jag:

egnahemshus på "prärien"

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

hahaha ganska många

39. Det här tänder mig:

hmm .. sixpack kanske ;)

40. Det här gör mig avtänd:
-

41. Favoritfärg:

ingen speciell

42. Favoritcitat:

e ordnar no se , finns mang karar där ut ! hahah a

43. En hemlighet jag vet:

vet många  !

44. Den bästa present jag fått:

lillebror kanske , som är född en vecka efter mig (även om vi inte alltid kmr så bra överrens men men.. senare i livet kommer vi nog att uppskatta varandra mera tror jag)

45. Senast köpta skiva:

Idol 2010

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mina tänder!

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:

magen!

48. Udda förmåga/egenskap:

hmm...

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

en örn!!

50. Två personer jag vill ska göra detta test:

SONYA och SOFIA !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback