Tjenare!

Dagen har varit mest chill. Skolan va som en vanlig onsdag förutom att vi hade gudstjänst via Skype med vår gamla skribapräst!
Little bit funny!
-
Imorgon blir det tidig morgon med blodprovstagning ~7.30 sen iväg med mopo till sjukhuset på järninfusioner (?) Nå iallafall ska dom försöka få upp mitt HB , eftersom gångerna jag haft över 110 i HB är räknade på handen!
Sen ska jag kolla om jag hittar nå kläder i stan.
-
Senast 16°° ska jag vara hemma och åka på massage till Åke, härligt!

Kvällen annars så har spenderats med 6 flickor, vid namn Katarina, Hanna, Lena, Evve, Kicka och Anni. Lagade mat och bara chillade.
-
Men nu ska jag gå och kolla tv. :))





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback