ja tkr int om tomma akkun !

Kom just hem från en "shoppingrunda" i stenhaga med min far, HAHAH! Men seriöst då så skulle vi efter en sänkpump (?) vet int riktigt va de heter men iaf , hittade ingen sån på motonet, men jag hittade dock ett nytt visir åt min mopohjälm. Bara därför att jag hatar att ha solen i ögonen då jag kör! Så det blev ett med TONADE RUTOR , hehe :D
Tänkte nog ta bild på den också men så var kamerabatteriet tomt så ni får en bild imorgon istället.
-
Men efter skolan imorgon så ska jag, Julia, Adine och säkert några ledare till med våra PowerClub-barn till simhallen så dit far halva kvällen! Kanske socken sen på kvällen, vet inte. Men ska nu ta snart å gå sova tror jag också, höll på att somna i stan!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback